Käyttöehdot ja toimitusehdot
Minimiostos 20€
Maksutavat
- Kaikki kotimaiset pankkipainikkeet
- Visa
- Mastercard
- Qiin sähköinen lahjakortti
Maksunvälittäjä Verifone
Myyntialue Suomi
Toimituskulut Suomeen
5,95€ Posti: paketin nouto Postista tai Postin pakettiautomaatista. Tilaussivulla kysytään toivomanne noutopiste. Paketin enimmäispaino 20 kg. Jos tuote mahtuu ja soveltuu XXS-pakettiin tai kirjeeseen niin tilaus toimitetaan postilaatikkoon tai postiluukkuun. Postilaatikkoon ohjaamisen voi kieltää tilauksen lisätieto kohdassa. Postin palveusivuilla on ajantasaiset tiedot pakettien koosta ja sisällöstä yms. 19€ Postipaketin kotiinkuljetus max 10kg. Yli 10kg sopimuksen mukaan. Toimitustavat- Postin seurantakoodillinen kirje tai paketti max 20 kg
- Muut toimitustavat ja yli 20 kg toimitukset sovittavissa erikseen. Mahdollinen kuljetus tai nouto painavien, arvokkaiden tai helposti särkyvien tuotteiden kohdalla Tampereen seudulla.
Ottakaa yhteyttä - jos haluatte käyttää muita toimitustapoja tai lisäpalveluita. - jos paketin paino tai tilavuus ylittää hinnastossa mainitut arvot. - jos on kysyttävää tuotteista tai tilaamisesta.
Toimitusaika Tilauksen käsittely 1-3 arkipäivää. Pääsääntöisesti tuotteet ovat varastossa lähtövalmiina ja tilaukset käsitellään heti tilauspäivänä. Kiireellisestä tilauksesta kannattaa silti mainita tilauksen lisätiedoissa. Mikäli jonkin tuotteen hankinta, valmistus tai raaka-aineen hankinta kestää pidempään, niin ilmoitamme siitä viipymättä. Qiin vastuu tuotteen tai raaka-aineen huonosta saatavuudesta rajoittuu aina kaupan purkamiseen ja etukäteen maksettujen rahojen palauttamiseen.
Toimituksessa rikkoutuneet lähetykset Tarkistakaa heti paketin kunto ja mahdolliset vauriot paketissa. Mikäli lähetys on vaurioitunut postin kuljetuksessa, tee HETI vahinkoilmoitus postikonttoriisi. Ota myös yhteys lähettäjään, niin sovimme jatkotoimenpiteistä.
Palautusoikeus Tilauksiin pätee kuluttujasuojalain mukainen 14 vrk palautusoikeus avaamattomille pakkauksille. Palautuksen ja tuotevaihdon ehtona on että tuote ja sen alkuperäinen pakkaus ovat virheettömiä ja myyntikelpoisia. Palautusoikeutta ei ole tuotteilla, jotka on valmistettu tilaustyönä tai joita ei voi palauttaa edelleen myytäväksi esim. tilatun kaiverruksen takia. Asiakkaalla ei ole oikeutta palauttaa eikä vaihtaa vioittunutta tuotetta, jos vika johtuu väärästä käytöstä, säilytyksestä tai jostakin muusta asiakkaan aiheuttamasta syystä. Palautus- ja vaihto-oikeutta ei ole myöskään poistotuotteilla, alennustuotteilla, 2-laatuiseksi tai muuten vialliseksi mainituilla tuotteilla. Kivituotteiden palautusoikeus: Kivituotteet ovat luonnontuotteita, joissa on luonnollisesti yksilöllisiä eroja väreissä, muodoissa ja koossa. Sulkeumat ja särmät tekevät jokaisesta kivestä uniikin. Siksi on mahdollista, että toimittamamme kivet eivät ole täsmälleen nettikaupan tuotekuvien näköisiä. Kivien koot ovat keskimääräisiä kokoja, joten yksittäinen kivi voi olla hivenen suurempi tai pienempi ilmoitettuun kokoon nähden. Edellä mainituista seikoista johtuvat palautukset eivät täytä palautuksen ehtoja. Palautettavat tuotteet on pakattava huolellisesti. Liittäkää palautukseen tilaustiedot ja yhteystiedot. Maksu suoritetaan asiakkaan ilmoittamalle tilille 5vrk kuluessa palautuksen saapumisesta. Kaikista palautuksista on aina sovittava etukäteen ja toimittava annettujen ohjeiden mukaan. Ota aina ensin yhteyttä puh +358 407710747/Helena Hakala. Reklamointiaika tuotteen noudosta on 7 vrk. Jos tuote on rikkoutunut kuljetuksessa, ilmoittakaa siitä välittömästi. Palautuksissa ja tuotevaihdoissa asiakkaalle ei hyvitetä postikuluja, emme myöskään lunasta postiennakolla lähetettyjä palautuksia. Asiakas vastaa tavaroiden palauttamisesta tai vaihtamisesta johtuvista välittömistä kustannuksista. Mikäli myyjälle aiheutuu kuluja palautuneen tilauksen lunastamisesta, ne vähennetään palautettavasta kauppahinnasta. Noutamatta jääneen ja lähettäjälle palautetun paketin lähetys- eikä palautuskuluja palauteta tilaajalle. Peruutusten ja palautusten käsittelykulut 10€ 1. Tilauksesta aiheutuu myyjälle kuluja, vaikka tilaus peruttaisiin ennen tavaroiden toimittamista. 2. Jos paketti palautuu noutamattomana. Esimerkiksi Posti ei voinut toimittaa saapumisilmoitusta virheellisen puhelinnumeron takia tai asiakas on unohtanut noutaa paketin ajoissa.
Virhe- ja vastuuvapaus Myyjä ei ole vastuussa:asiakkaalle aiheutuneista välillisistä kustannuksista tuotteen virheellisestä käytöstä aiheutuneista kustannuksista tuotteesta jos tuotetta on käsitelty tai muutoin muutettu lähetyksestä jos asiakas on ilmoittanut väärän toimitusosoitteen tai puhelinnumeron toimituksen viivästymisestä jos se johtuu lakosta, lähetyksen katoamisesta tai muista myyjän vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolisista tekijöistä Selvissä hinnoitteluvirheissä Qii voi vedota erehdykseen, esimerkiksi jos kyseessä on ilmeinen virhe ja asiakkaan olisi pitänyt ymmärtää virheen olemassaolo. Tuotteiden mitat ja painotiedot ovat likimääräiset. Jos kuvassa näkyy useampi tuote esim. ryhmä kiviä, niin hinta on á-hinta, ellei toisin mainita.
Oikeudet hinnan muutoksiin pidätetään.
Yhteystiedot Kaikissa tilauksiin liittyvissä asioissa voit ottaa yhteyttä: Sähköpostilla osoitteesta qii@qii.fi tai puh +358 40 7710747 Helena Hakala |
|
|