Käyttöehdot

Minimiostos 10€

Ilmainen toimitus Suomeen yli 500€ tilaukselle (paino enintään 10kg)

Maksutavat
  • Kaikki kotimaiset pankkipainikkeet
  • Visa
  • Mastercard
  • Lahjakortti
  • Collector lasku tai osamaksu
Toimituskulut Suomeen

  • 3,95€ kirje alle 250g ja alle 3cm vahva. Jos lähetys on isompi tai särkyvä, valitaan paketti. Kirjeen ja postipaketin hinnan erotus maksetaan ennen toimitusta tilille, ellei tilaus mahdu em. kirjeen mittoihin.

  • 5,95€ Posti: paketin nouto Postista tai pakettiautomaatista. Tilaussivulla kysytään toivomanne noutopiste. Paketin enimmäispaino 10 kg. Jos tuote mahtuu ja soveltuu XS-pakettiin tai kirjeeseen niin tilaus toimitetaan postilaatikkoon/postiluukkuun. Postin palveusivuilla on ajantasaiset tiedot pakettien koosta ja sisällöstä yms.

  • 19€ Posti toimittaa ovelle sovitusti.

Toimitustavat
  • Posti: kirje tai paketti enimmäispaino 10 kg
  • Muut toimitustavat ja yli 10 kg toimitukset sovittavissa erikseen
Ottakaayhteyttä myymälään:
-jos haluatte käyttää muita toimitustapoja tai lisäpalveluita.
-jos paketin paino tai tilavuus ylittää hinnastossa mainitut arvot.


Myyntialue: Suomi

Toimitusaika
1-5 arkipäivää. Valtaosa tuotteista on varastossa lähtövalmiina. Mikäli jonkin tuotteen hankinta, valmistus tai raaka-aineen hankinta kestää pidempään, niin ilmoitamme siitä viipymättä. Qiin vastuu tuotteen tai raaka-aineen huonosta saatavuudesta rajoittuu aina kaupan purkamiseen ja etukäteen maksettujen rahojen palauttamiseen. Kiireellisestä tilauksesta kannattaa mainita tilauksen lisätiedoissa.


Toimituksessa rikkoutuneet lähetykset
Tarkistakaaheti paketin kunto ja mahdolliset vauriot paketissa. Mikäli lähetys on vaurioitunut postin kuljetuksessa, tee HETI vahinkoilmoitus postikonttoriisi. Ota myös yhteys lähettäjään, niin sovimme jatkotoimenpiteistä.

Palautusoikeus
Tilauksiin pätee kuluttujasuojalain mukainen 14 vrk palautusoikeus avaamattomille pakkauksille. Palautuksen ja tuotevaihdon ehtona on että tuote ja sen alkuperäinen pakkaus ovat virheettömiä ja myyntikelpoisia. Palautusoikeutta ei ole tuotteilla, jotka on valmistettu tilaustyönä tai joita ei voi palauttaa edelleen myytäväksi esim. tilatun kaiverruksen takia. Asiakkaalla ei ole oikeutta palauttaa eikä vaihtaa vioittunutta tuotetta, jos vika johtuu väärästä käytöstä, säilytyksestä tai jostakin muusta asiakkaan aiheuttamasta syystä. Palautus- ja vaihto-oikeutta ei ole myöskään poistotuotteilla, alennustuotteilla, 2-laatuiseksi tai muuten vialliseksi mainituilla tuotteilla. Kivituotteiden palautusoikeus: Kivituotteet ovat luonnontuotteita, joissa on luonnollisesti yksilöllisiä eroja väreissä, muodoissa ja koossa. Sulkeumat ja särmät tekevät jokaisesta kivestä uniikkikappaleen. Siksi on mahdollista, että toimittamamme kivet eivät ole täsmälleen nettikaupan tuotekuvien näköisiä. Kivien koot ovat keskimääräisiä kokoja, joten yksittäinen kivi voi olla hivenen suurempi tai pienempi ilmoitettuun kokoon nähden. Edellä mainituista seikoista johtuvat palautukset eivät täytä palautuksen ehtoja. Palautettavat tuotteet on pakattava huolellisesti. Liittäkää palautukseen tilaustiedot ja yhteystiedot. Maksu suoritetaan asiakkaan ilmoittamalle tilille 14 vrk kuluessa palautuksen saapumisesta. Kaikista palautuksista on aina sovittava etukäteen ja toimittava annettujen ohjeiden mukaan. Ota aina ensin yhteyttä puh +358 407710747/Helena Hakala. Reklamointiaika tuotteen noudosta on 7 vrk. Palautuksissa ja tuotevaihdoissa asiakkaalle ei hyvitetä postikuluja, emme myöskään lunasta postiennakolla lähetettyjä palautuksia. Asiakas vastaa tavaroiden palauttamisesta tai vaihtamisesta johtuvista välittömistä kustannuksista. Mikäli myyjälle aiheutuu kuluja palautuneen tilauksen lunastamisesta, ne vähennetään palautettavasta kauppahinnasta. Noutamatta jääneen ja lähettäjälle palautetun paketin lähetys- eikä palautuskuluja palauteta tilaajalle.

Peruutusten ja palautusten käsittelykulut 10€
1. Tilauksesta aiheutuu myyjälle kuluja, vaikka tilaus peruttaisiin ennen tavaroiden toimittamista.
2. Jos paketti palautuu noutamattomana (esim. Posti ei voinut toimittaa saapumisilmoitusta virheellisen puhelinnumeron takia tai asiakas on unohtanut noutaa paketin ajoissa)

Virhe- ja vastuuvapaus
Myyjä ei ole vastuussa:
  • asiakkaalle aiheutuneista välillisistä kustannuksista.

  • tuotteen virheellisestä käytöstä aiheutuneista kustannuksista.

  • tuotteesta jos tuotetta on käsitelty tai muutoin muutettu.

  • lähetyksestä jos asiakas on ilmoittanut väärän toimitusosoitteen tai puhelinnumeron.

  • toimituksen viivästymisestä jos se johtuu lakosta, lähetyksen katoamisesta tai muista myyjän vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolisista tekijöistä.

Selvissä hinnoitteluvirheissä Qii voi vedota erehdykseen, esimerkiksi jos kyseessä on ilmeinen virhe ja asiakkaan olisi pitänyt ymmärtää virheen olemassaolo. Tuotteiden mitat ja painotiedot ovat likimääräiset.
Jos kuvassa näkyy useampi tuote esim. ryhmä kiviä, niin hinta on á-hinta, ellei toisin mainita.

Oikeudet hinnan muutoksiin pidätetään.

Yhteystiedot
Kaikissa tilauksiin liittyvissä asioissa voit ottaa yhteyttä:
Sähköpostilla osoitteesta qii@qii.fi
tai puh +358 40 7710747 Helena Hakala